Vali Mustafa Yavuz, Seyhan, Yüreğir, Çukurova, Sarıçam, Ceyhan ve Yumurtalık ilçe muhtarları ile Valilikte bir araya geldi. Vatandaşların ilettiği taleplerin titizlikle değerlendirildiği programda Vali Mustafa Yavuz, muhtarlarla yakından ilgilenerek sohbet etti.
Hafta sonu programlarının yoğun şekilde devam ettiğini belirten Vali Mustafa Yavuz, sabah saatlerinde Türk Eczacıları Birliği ve Adana Eczacı Odasının yıldönümü dolayısıyla düzenlenen programa katıldıklarını ve daha sonra Adnan Menderes Adası'nda gerçekleştirilecek uçurtma şenliğinde çocuklarla bir araya geleceklerini ifade ederek muhtarlarımızı da bu etkinliğe davet etti.
İlçelerde sürdürülen ziyaret programlarına da değinen Vali Mustafa Yavuz, planlanan ilçe ziyaretlerinin yakın zamanda tamamlanacağını belirterek ardından yeniden merkez ve diğer ilçelerde muhtarlarla bir araya gelmeye devam edeceklerini söyledi.
İlçe ziyaretlerinin hem yürütülen çalışmaları yerinde değerlendirmek hem de vatandaşların taleplerini doğrudan dinlemek açısından önemli olduğunu vurgulayan Vali Mustafa Yavuz, "İlçelerde bazı esnaf ve vatandaş ziyaretlerimizde muhtarlar derneği başkanlarımız da bizlere eşlik ediyor. Sizler de bu ziyaretlere katılmak isterseniz memnuniyet duyarız. Muhtarlarımızı dinleyelim, sahadaki ihtiyaçları birlikte değerlendirelim istiyoruz. İnşallah bundan sonra da daha sık bir araya gelecek ilçelerimiz için birlikte çalışmayı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.
Vatandaşla devlet arasında güçlü bir gönül köprüsü kuran, mahallelerin ihtiyaç ve taleplerinin sahadaki en yakın takipçisi olan muhtarların; kamu hizmetlerinin etkin, hızlı ve verimli şekilde yürütülmesinde kendilerinin en kıymetli destekçisi, yol arkadaşı ve sahadaki güçlü sesi olduklarını dile getiren Vali Mustafa Yavuz, "Mahallelerimizin huzuru, güvenliği ve vatandaşlarımızın refahı adına yürüttükleri özverili çalışmalarda tüm muhtarlarımıza kolaylıklar diliyorum" dedi.








Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.